Załatwianie Spraw Urzędowych

na stanowiskach ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

Obsługa interesantów możliwa jest wyłącznie w specjalnie wyznaczonym ku temu miejscu, tj. w holu na parterze budynku Urzędu,
jedynie po uprzednim umówieniu telefonicznym.

DOWODY OSOBISTE

  1. Wniosek o nowy dowód osobisty: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty - wybieramy opcję przez INTERNET,
  2. Zgłoszenie utraty/uszkodzeni dowodu osobistego: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-utrate-lub-uszkodzenie-swojego-dowodu-osobistego-uniewaznij-dowod - wybieramy opcję przez Internet.

W PRZYPADKU BRAKU TAKIEJ MOŻLIWOŚCI, PROSIMY O KONTAKT BEZPOŚREDNI W GODZINACH PRACY URZĘDU.
ODBIÓR DOWODU OSOBISTEGO TYLKO OSOBIŚCIE W GODZINACH PRACY URZĘDU PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU TELEFONICZNYM

Kontakt w sprawie dowodów osobistych - nr tel. 71 36 98 104

EWIDENCJA LUDNOŚCI

  1. Zameldowanie na pobyt stały bądź czasowy (z wyjątkiem cudzoziemców): https://www.gov.pl/web/gov/zamelduj-sie-na-pobyt-staly-lub-czasowy-dluzszy-niz-3-miesiace - wybieramy opcję przez INTERNET,
  2. Wymeldowanie z pobytu stałego bądź czasowego: https://www.gov.pl/web/gov/wymelduj-sie-z-pobytu-stalego dot. pobytu stałego - wybieramy opcję przez INTERNET, https://www.gov.pl/web/gov/wymelduj-sie-z-pobytu-czasowego dot. pobytu czasowego - wybieramy opcję przez INTERNET,
  3. Zaświadczenie o zameldowaniu oraz zaświadczenie o braku zameldowanych osób pod wskazanym adresem: https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne.

W przypadku innych spraw prosimy o kontakt telefoniczny
nr tel.: 71 36 96 189, 71 36 98 221

URZĄD STANU CYWILNEGO

W Urzędzie Stanu Cywilnego realizowane będą tylko i wyłącznie sprawy w zakresie bieżącej
rejestracji i sporządzania aktów zgonów

W sprawach pilnych, niecierpiących zwłoki, a wymagających obecności w Urzędzie,
wizyty będą umawiane indywidualnie, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
tel.: 71 36 98 206, 71 36 98 209;

jklodzinska@ugk.pl; bswierczynska@ugk.pl