


29 stycznia br. w Urzędzie Gminy Kobierzyce odbyła się XIV Sesja Rady Gminy. Radni podjęli 25 uchwał.

W związku z rozpoczęciem prac nad przygotowaniem „Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Kobierzyce na lata 2015-2025” zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Kobierzyce nr RINiŚ.0050.1.0013.2016 z dnia 25.01.2016r. zapraszamy przedstawicieli:

ZARZĄDZENIE NR REKiS.0050.1.0011.2016
Wójta Gminy Kobierzyce
z dnia 22 stycznia 2016r.
ogłasza wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia; kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury oraz ochrony dziedzictwa narodowego; upowszechniania kultury fizycznej i sportu.

Wzrosła stawka zwrotu podatku akcyzowego w 2016 r. z 0,95 zł za litr do 1,00 zł/l.

w sprawie ogłoszenia wyników naboru wniosków o przyznanie dotacji w zakresie sprzyjania rozwojowi sportu w Gminie Kobierzyce w 2016 roku

„Prosumenckie mikroinstalacje fotowoltaiczne w gminie Kobierzyce”

Organizacja akcji zimowej 2016 r. dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kobierzce

Szanowni Państwo
Informujemy, że uruchomiona została strona internetowa Kobierzyckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Na stronie kpwik.com można znaleźć m. in. informacje i dokumenty dotyczące zmiany operatora sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Spółka komunalna KPWiK, będąca w 100% własnością Gminy Kobierzyce, rozpocznie dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków z dniem 1.4.2016r.

W dniu 18 grudnia odbyła się XIII Sesja Rady Gminy Kobierzyce.
W trakcie XIII Sesji Rady Gminy Kobierzyce w dniu 18 grudnia 2015 r. radni nadali Andrzejowi Prażuchowi tytuł „Honorowy Obywatel Gminy Kobierzyce”.

Ponad 50 osób zgłosiło się do przychodni NZOZ „Twój Lekarz” na bezpłatne badania w ramach akcji „Cukier pod kontrolą”. Okazją był przypadający w listopadzie Światowy Dzień Cukrzycy.


26.11.2015 roku odbyło się oficjalne otwarcie nowego biura ARP S.A. we Wrocławiu. Biuro Zespołu Podstrefy Wrocław-Kobierzyce zostało przeniesione z centrum Wrocławia na jego obrzeża celem jeszcze lepszego zarządzania podstrefą.